Söndag




Igår höll jag mig vaken till 23tiden så vi hann se Gladiatorerna som Alwin tyckte var väldigt kul och sen såg vi ngn film jag inte orkade se klart.. Jag får ofta kryp i benen på kvällen och då är sova enda botemedlet!!


Imorse var det väldigt fint väder så jag gick en promenad efter strandpromenaden med små tjejerna, en timme fick vi ihop - så skönt!!
Jag gick i normaltempo då jag inte riktigt vågar ta pws ännu då jag blir öm i ljumskarna om jag varit igång.. Idag har jag fina blåmärken där "sticken" är så snart synd det nog inte alls..





















Blev sugen på våfflor när vi såg skylten och våffelcafé så till lunch har vi ätit de sen gick gumman och vila, grabbarna började bygga lego och jag la mig och vila på soffan och drog ihop typ 1.5-2 timmar!! Alltså jag blir dödstrött när jag varit ute!!
Nu ska jag sätta igång och skala potatis och skära grejs till middagen som blir grekiskpytt :-)

Nu vill jag träna, känner mig rätt rastlös!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0