Morronmys




Eftersom att jag är så himla trött om kvällarna (nu är jag nog lite tröttare än vanligt oxå) och det alltid bara är skit på tv, framförallt då min sambo alltid ser hockey eller annan skit så går jag och lägger mig före fan vilket då oftast leder till att jag är pigg när barnen stiger upp - vilket iofs inte gör mig något alls, då kan jag stiga upp med dom och ha morgonmys medan Jocke sover vidare..


Har varit vaken sen 7 då Alma kom och väckte mig och vi har hunnit äta frukost alla tre och nu blire snart kaffe och så ska vi läsa en bok :-) Sen blir det duschen och så ska vi på kalas..








Igår kom Jockes föräldrar förbi och med sig hade dom en krya på dig blomma åt mig och så fick barnen nå smålego :-)



Gumman myser på pappa medan han vilar :-)





Och skoskåpet jag köpte förra helgen med home tavlan som fick följa med hem från Umeå.. Även en ny stor och fin klocka fick följa med hem :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0