Back to work




Tillbaka på jobbet efter två veckor och jag måste erkänna att jag oroat mig endel över hur jag ska orka vara vaken hela natten då jag varit extremt trött sista veckan (mer än vanligt alltså ;-) ) men än så länge går det bra!!




Sista dagarna hemma har vi hunnit med endel.. På onsdag startade dagen före kråkorna och efter vi ätit frukost, gjort oss klara och myst i soffan åkte vi till mamma/mommo för morronkaffe innan vi for ner på stan för att köpa stövlar till barnen, fanns dock inte till Alma.. Ville ha fodrade åt dom men det fanns inte så små så jag får leta vidare..
Sen hem, snöra lilldockan i säng, middag, utelek osv..
På kvällen kom farmor och var med barnen medan jag for och skjuta Jocke till tåget då han skulle och hämta en bil så nu kanske jag får ta min ifred ett tag ;-)











På torsdag sov jag till halv åtta innan bArnen började härja sen frukost, fixa oss och åkte till mamma med barnen och så hann jag dricka kaffe innan jag hade tid på sjukhuset för att få en holster (ekg apparat) i 24timmar!! Sen hämta de små och till Monika och Elias där pojkarna lekte och Alma lallade på för sig själv :-)







Hon blev verkligen förtjust i deras ena hund :-) Vi hann även hälsa på Jennie och barnen en sväng och sen kockade jag svinigt god kyckling till middag hos mamma :-)




Idag har jag lämnat tillbaka holstern, skönt som tusan då det kliar endel från knapparna!!
Gjort nya naglar, sovit så jag orkar jobba, lämnat barnen hos farmor och farfar då vi båda jobbar i helgen..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0