Torsdagen





Vilka härliga ledigdagar vi har haft med Toppen väder! ☺
I torsdags var det Kulturnatta här så jag och barnen tog bussen ner till "stan" och strosade runt,mötte upp Ida och Elton, kollade in tattoofesten där dom små tatuerade sig 😉 Jag var sugen som fan men lite svårt då jag var själv med de små och så har jag ju ändå tid på torsdag så jag klarar mig nog tills dess 😉















Det var en äldre farbror och bowlade - Alwin tyckte det såg så kul ut så nu ska vi ta och boka ngn dag så han får testa 😉

Jag köpte mig ettpar nya brallor och var in till Jennie och klippte till luggen..
Alwin målade ett fint konstverk i grodparken och fick en ballong och festis medan lillsyrran sov 😊









Henke och Leon kom oxå och vi var ner på tattoofesten igen så Leon fick en tatuering, Elton mat i magen och så spelade Alwin och Leon airhockey ☺







Sen kom Jocke och hämtade oss och så tog vi med mat hem..






Efter maten hann vi med lite lek innan det var dax åka iväg igen ☺



Gullrumpa ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0