Working my ass off

 
 
 
 
Känns som att jag inte gjort annat än jobbat sista tiden så det känns riktigt skönt att detta är sista natten och sen har jag ledigvecka!! Najs!!
På lördag är den stora 30årsfesten för min syster och självklart kommer jag att närvara :) Mycket festande nu men sen blire nyktert ett tag framöver så man får in bättre rutiner med mat, träning osv!!
Sen tänkte jag ev gå på bio med Alwin på måndag och på tisdageftermiddag åker jag till Luleå för synkontroll och stannar sen två nätter hos Elin - det ser jag verkligen framemot!! Ska bli så kul att bara hänga och umgås då det inte händer så ofta! Sen mitt i allt detta ska jag även hinna vara med mina barn, sköta hemmet och mig själv osv :)
 
 
Har idag fått en tid för min op i Umeå som kommer ske i mars - jag har ju vara väntat typ 1år så det känns skönt att få det bortgjort!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0