Svisch





Dagen har gått i rasande tempo, först har jag sovit till 10 men låg i sängen till 11, upp ätit frulle, städat och diskat undan u köket tills mamma kom och körde mig till Elin där jag fick mig nya naglar ;-)





Jocke har ju sålt sin bil så då snyltar han på min :-) När jag var klar där kom J och barnen och hämtade mig, åkte ner på stan och lämnade av J som skulle hämta våran tvättmaskin med sin pappa som kommit med sin caddy, snabbt och handla, hem och äta och sen hämta Lovisa och styra mot bion för att se Hundraåringen - jag tyckte den var kul :-)





Nattat barnen, kört första tvätten i ny maskin - den verkar super!! Låter ju fånigt att man kan va så glad över en tvättmaskin men denna nya går betydligt tystare än den gamla då det bara är själva trumman som vibrerar och inte hela maskinen, den har display, är fin och ja jag är än så länge nöjd - Vi kommer nog bli vänner ;-)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0