Sleepyhead




Gått av imorse, sovit några timmar och sedan apt.. Hem och mysa i soffan medan maten lagades i ugnen och sen iväg och hämta hårfärg hos Jennie som åker i imorron..
När jag kom hem for J på träning och jag och barnen mös en stund i soffan innan dom hoppade i säng..

Alma har blivit riktigt jävla jobbig om kvällarna när hon ska sova, hon grinar och skriker och klättrar ur sängen flera ggr.. Ikväll fick hon vara i min famn en stund tills hon lugnat sig innan jag la ner henne och sa godnatt sen blev det tyst.. Hon har kommit i nån riktig jobbig period där hon gråter åt allt, hon gråter om hon inte får som hon vill och kan hålla på i flera timmar men skam den dom ger sig - här är det mamma och pappa som bestämmer!! Men damen har en vilja av stål!!

Satt i soffan en stund efter dom lagt mig men blev så trött så jag gick och la mig på spikmattan - så skönt speciellt med min sköna träningsvärk från igår!! Brukar som aldrig få så himla mkt träningsvärk i ryggen men med ändringarna jag gjort och lagt till några övningar tror jag detta kommer bli bra!!

Nu sova så man orkar upp imorron, ska med Alwin på 5årskontroll med vaccin och hela köret!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0