5års vaccin




Idag har Alwin varit på 5års kontroll på bvc - vägning, mätning och vaccin stod på schemat..
Jag berättade för 2dagar sen att han skulle få spruta och han tyckte de lät läskigt och eftersom han är väldigt harig av sig var jag inställd på gråt..

När de var dax för sprutan sa jag att han skulle komma ihåg att andas djupa andetag och han var så himla duktig och sa inte ett pip!! Stolt mamma!!
Vågen visade 20kg och måttstickan 110cm

Även Alma fick väga och mäta sig då vi ändå var där 14kg och 88cm
Hur dom växer!!


Efter besöket där hade jag lovat Alwin hamburgare så vi åkte till 11ns dit även Monika och Elias kom och efter lunchen åkte vi hem till dom och lekte :-)

Sen har det inte blivit så många knop förrän barnen lagt sig då fortsatte jag med projekt klippa Milly - Vi tar det i omgångar då alla tovor dom blivit då hon släpper valppälsen ska väck och vi inte har någon maskin än :-) Fin blir hon iaf!!






Fick bara kort på Alma på bvc/familjenshus



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0