Söndag




Så var helgen över och jag jobbar mitt sista pass denna vecka sen ledig till onsdag..
Varit en bra vecka speciellt i träningsväg - jag har hunnit med 3gympass och en långpromenad!! 3gympass/v är ju mitt mål minst men senaste veckorna har verkligen varit en svacka med 1-2pass och maten katastrofal men jag börjar komma tillbaka till bättre vanor igen!!

Förra veckan var hemsk, jag var så menssvullen så det var sjukt, inga kläder satt bra och allt kändes skit men nu är det bättre :-)

Imorron hoppas jag kunna börja veckan med ett träningspass innan barnen ska hämtas för sen har J träning och när han kommer hem är jag alldeles för trött för att ta mig iväg speciellt då jag vakar av imorron!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0