Lördag





Tjoho!! 😊
Ligger i sĂ€ngen och vĂ€ntar in klockan lite innan jag ska ta kvĂ€llsmedicinen och sen sova.. Är sĂ„ sjukt trött och har varit det hela dagen!! Började dagen med yrsel, illamĂ„ende och allmĂ€nt konstig sĂ„ det blev soffan dĂ€r jag slumrade till en stund och har sen legat dĂ€r större delen av dagen och Ă€ven hunnit med en till pn.. Trött var ordet!!

Har iaf orkat göra frasgodis dĂ„ jag var sĂ„ sugen pĂ„ choklad, det gick absolut hem hos barnen 😊

Imorgon blir det LuleĂ„ med mamma om jag orkar sĂ„ man fĂ„r köpt de sista klapparna, har kvar att köpa till Lovisa och sĂ„ nĂ„got mer till Nova och Mira och ngt klĂ€desplagg Ă„t Alle 😊
Sova var det jađŸ˜ŽđŸ˜©đŸ˜Ș


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0