Tråk





Natten till igår åkte Jocke på magsjuka eller något sånt (en lindrig variant iaf) så när vi ätit frukost osv åkte jag och lillan iväg till Ica och handlade lite nödvändigheter ifall även jag skulle stryka med - än så länge har jag klarat mig och hoppas det fortsätter så då det är jobb som gäller i helgen!!
Annars var gårdagen väldigt tråkig, var typ sympatisjuk och bara latade typ..










Idag tänkte jag iaf få något gjort!! Ska dricka upp mitt kaffe och sen hjälpa Alma att städa/rensa o hennes rum då hon tömt ut alla lådor med leksaker!! Hoppas det var en engångsgrej!!





Sen ett träningspass, tvätta, vika tvätt och ev prommis om jag hinner orkar innan det är dax för sängen - måste sova ett par timmar sen så jag orkar vara vaken inatt :-)


Sen måste jag skryta lite på min duktiga storkille som gjort mackor åt sig själv och lillsyrran imorse då jag och Jocke låg och sov <3















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0