Swich








Dagen har gått i ett - steg upp vid 10tiden kanske senare? Jag minns inte riktigt..?
Gjorde mig gröt till frulle, fixade sen lunch till kidsen innan Alma gick och vila och vi andra gick ut..

Satt ute på altan framme och drack kaffe innan Jocke började byta däck på våfflan, jag skruvade lös krusiduller på brudkistan, Alwin spikade, cyklade osv..
Sen pausade vi med mera kaffe och Alwin drack pärondricka och åt kex :-)












Alma vaknade och kom ut, jag dammsög bagaget på våfflan, barnen lekte med grannen osv innan vi åkte och handla och sen till mamma och äta tacos..












Alwin blev mer och mer hängig så han blir hemma imorron - hoppas han låter mamma sova bara men han är så duktig så det ska nog gå bra <3




Nu har jag tre och en halv timme kvar tills jag får åka hem och pyssla om gossen och sova.. Har roat mig med att dammtorka och baka så timmarna hittills har gått rätt fort :-)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0