Storsängen




Efter mycket velande fram och tillbaka bestämde jag mig för att vi skulle sätta in storsängen i Almas rum idag - kändes som en bra dag då vi är lediga 3dagar till så kanske hon hinner vänja sig för tjorv var ju en självklarhet med fröken busfrö ;-)
Hon la sig typ 19.45 och nu TROR jag att hon äntligen har kommit till ro och somnat men än vågar vi inte ropa Hej!
Hon har varit upp , tagit av sig pyjamasen osv X antal ggr.. Jag testade ligga där med henne en stund oxå vilket var lönlöst., Nåmen 2timmar var väl inte hela världen ;-) Hihi





Nu måste hon bara få nå egna vanliga sängkläder, Alwin var inte så nöjd över att hon skulle ha hans!! Ska nog flytta sängen oxå så det blir bättre med plats för lek och så ska sänghimmeln köpas och hängas upp!! :-)



Har även sytt en mössa och ett pannband åt henne idag :-)
Måste nog köpa mer tyg så ska jag sy åt mig själv oxå!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0