Softisch





Idag är min plan att bara softa hela dagen och bara göra de som faller mig in! Är ledig fram till måndag kl20 så jag har massor med tid att hinna med tråkiga måsten..
Det började bra med sovmorgon till 8.30 så med 10.5 timmar sömn känner jag mig fulladdad för att fixa saker men jag tycker jag inte gör annat annars så det blir en dag off!

Jag var smart igårkväll och sa till Alwin att han skulle komma till våran säng och lägga sig då han vaknar och tur var ju de för 5.20 kom han och då hade jag inte velat vakna!








Hösten är här och det är kallt och ruggigt ute som inne så jag drog på mig en stickad lång tröja med stor polokrage så jag slipper frysa! Hade varit mys med en kamin att myselda i men det kostar pengar, pengar som jag hellre lägger på renovering och fix av rummen som vi ännu inte gjort något åt. . Så kamin får bli sen då man fixat allt annat klart - om vi inte hinner flytta. .

Nå nu ska jag mysa med mina sockerungar ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0