Snart helg




Jag åkte på att jobba natt igår och idag då vi var lite kort om folk pga olika anledningar men jag klarar icket, mkt skönt att slippa hoppa så mkt mellan natt och dagpass :-)

Har köpt en ny säng till våran lilla docka idag som vi ska hämta imorron ;-) Det går bra med barnens julklapps/presentönskningar när vi typ köpt allt snart!! Men eftersom denna säng blev billigare då den är begagnad så känns det ju bra.. Jag gillar ju inte riktigt "gamla" grejer men när man vet vem som haft de så är de lugnt.. Det blev såklart en Hemnes dagbädd som kommer bli perfekt i hennes rum, älskar att det är förvaring under den då det verkligen behövs massa sånt i hennes lilla rum!! Dock kommer den nog få stå i förrådet ett tag då hon ännu känns lite för liten/oklok för en sån säng - hon lär nog gå upp mitt i natten och leka annars ;-)




Imorron blir det även Lilla och äta för att fira Jennie som fyller år och på lördag är det bröllop för hela slanten - jag ser framemot helgen kan man säga ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0