Friiiiday

 
 
 
 
 
Fredag igår och det blev inte alls som jag planerat - som vanligt när jag planerat in en massa blir det bara pannkaka av allt för jag bli för stressad eller liknande..
Det viktigaste med dagen blev såklart av - besikta bilen som gick igenom prickfritt!!
Besiktningsgubben tyckte goffen var superfin, inga missljud, inget glapp i framvagnen, inga felkoder utan bara en väldigt fin bil i toppskick - jag går ju inte och köper mig en skrotbil liksom ;)
Däremot måste jag nog göra hjulinställning då den snednöter lite fram, om det nu inte är från ngn annan bil däcken suttit på..? Inte billigt måsta köpa nya 18" - finns definitivt roligare saker att sprätta pengar på!!

 
 
Skulle även baka twixkakor och det gick ju bra fram till jag skulle smälta chokladen - en lätt match tänkte jag då det alltid brukar gå superenkelt men inte nu, chokladen ville inte smälta utan blev bara till en geggis smet!!
Gissar att det kommit ånga till chokladen som gjorde att det sket sig så imorron måste jag köpa ny och göra ett nytt försök..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0