Förnya sig

 
 
 
 
Sa åt Jocke här om dagen att vi skulle behöva fixa lite hemma att det ser ut som fan..
Han titta på mig som om jag vore knäpp och säger "vad ska vi fixa?"
Ehh, jaa jag har inget korrekt svar på de faktiskt..?
Jag vill förnya mig, känner mig less på vissa möbler, vill ha nya möbler och annat jox..
 
Vi har snart bott i huset i 4år och inte än fått tummen ut och målar runt fönstren i vardagsrummet där det är brunt - inte snyggt men fan så tråkigt göra liksom!! Frågan är ju om man ska idas göra det nu eller om vi ska byta dom nästa sommar då känns det ju lite onödigt men samtidigt om vi får för oss att sälja så är det ju snyggare ha vitt.. Ja vilka bekymmer..
 
 
 
Ska plocka ner några tavlor och häva iväg och ist hänga upp tavlor med foton på våra fina barn och ovanför kökssoffan där det nu hänger nå tavlor ska klockan upp..
Vi har ju en sån där som man hänger upp alla siffror för sig som man kan göra hur stor man vill, vet bara inte hur vi ska sätta upp den för klistra gör jag inte igen om vi skulle vilja ta ner den sen så är tapeten förstörd..
Kanske häver iväg den oxå och köper en annan..?
Ja jag är snurrig!!
 
Vill måla och tapetsera om i Alwins rum, vi gjorde ju aldrig nå åt de då vi flyttade in då det kändes rätt ok men jag avskyr det mer och mer.. Dom har liksom mönsterpassat sämre än en ettårig och lappat här och var samt tapetserat på en väv så det är sådär lagomt skrövligt under.. Ja det mesta i huset som var "fixat" innan vi köpte det är så jävla dåligt gjort så man undrar ju liksom om dom alls har öga för vad som ser bra ut och inte..?
 
Skulle kunna byta ut och göra om massor om jag bara skulle få med mig Jocke på noterna, han tycker liksom att "det är ju nytt" jovisst men man blir ju less ha samma en längre tid ;) Höhö
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0