Almas rum

 
 
 
 
 
 
Har funderat fram och tillbaka hur vi ska göra med Alma nya säng, om vi ska sätta in den i hennes rum nu eller om vi ska vänta.. Tror jag bestämt mig nu och det blir att sätta in den och hoppas att hon inte kliver upp mitt i natten osv..
 
Jag har en bild i huvudet hur det kommer att se ut med sängen, sänghimmel, nya fina sängkläder, hennes nya vägghylla, dockhuset/hushyllan som ännu står i garaget och väntar på att få lite vitfärg så den blir som ny..
Hon har ju väldigt litet rum så hennes byrå får nog flytta till vårat sovrum.. Åhh så bra det kommer bli!!
Nästa helg är planen att hon ska få börja sova i den då vi är lediga hela högen ;) Yeeii!!

 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0