Slut på det roliga

 
 
 
 
Då var ledigheten slut för denna gång och jag har ca4,5timme kvar av första natten - åhh vad jag gillar att jobba natt, detta är verkligen något som passar mig super!!
Jag sover bättre, är inte lika stressad som jag annars är om mornarna när man ska göra sig själv och barnen klar, lämna på dagis osv..!! Jag slipper jobba massa heldagar, kvällar osv. sen så jobbar jag mindre pass oxå per månad då jag går natt och gör bort 11timmar på ett pass.. Alla som har chansen och kan jobba natt och har småbarn borde verkligen testa!! Nog om det..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har hunnit med lite allt möjligt under mina lediga dagar - vilat upp mig, tränat, fixat lite hemma, varit hela familjen till Morjärv och Luleå,  varit till Ikea med mamma och lillasyster.. Har även tagit mig tid att sy så några mössor och pannband har det blivit och fler lär det bli.. Gud så kul det är när man väl kommer igång för att inte tala om rogivande - det behöver verkligen jag som annars är så stressad av mig..
Har även fått några önskemål på "beställningar" av mössor så det är ju kul ;)
Vill köpa hem lite mera olika tyger så det finns mer att välja på och så ska jag även försöka mig på att sy några barnplagg såsom typ, byxor, tröjor, klänningar - det kan ju inte vara så svårt ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0