Mittininatta





Sitter på jobbet i våran inte alltför sköna fåtölj (har bett om en ny av chefen så jag hoppas vi får de oxå) och funderar på om jag ska idas plocka fram datorn eller om jag ska försöka mig på nå korsord - är rätt kass på de i vanliga fall och såhär mitt i natten brukar man väl inte direkt va nå smartare ;-)

Skulle behöva komma på nå bra att sysselsätta mig med såhär när man jobbar ist för att sitta och slösurfa eller kolla tv.. Hade varit super att ha en symaskin här då hade jag kunnat sy massor men man orkar ju inte direkt börja släpa med allt hemifrån..

Nå nå måste jag iaf förflytta mig till köket innan min rygg säger upp sig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0