Mer tid




Enda nackdelen med nattjobb är att man inte alls har många timmar från de man vaknar till man ska jobba igen.. Som idag har jag sovit till 15 och börjar 20 - alltså 5timmar till sitt fixa mat och äta den, få tid med mina småttingar, ta de lite lugnt och kanske hinna något mer.. Att jag sen planerat in gymmet idag får mig att undra hur jag tänkte?
From nu blir det isf hemmaträning dessa dagar annars får jag stressa ihjäl mig!


Just nu ligger jag på kökssoffan och smälter maten och väntar på att Mamma ska komma med mjölk så man kan dricka kaffe så man inte är så seg :-) Alwin, Alma och Hugo leker med skeppet och ser barntv :-)



Kommentarer
leea

Jo vi märkte de i veckan när audin inte starta fast de bara var -6 ute, men kom billigt undan iaf 55 euro gick de på :) jo Jusstja den sitter juh kvar :) hatar också att köpa delar till bilen, tyvärr är de ett måste hur ny bil man än har :(

2013-10-27 @ 12:11:04
URL: http://poottan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0