Karlslok





Tanken slog mig att det hade nog varit skönt födas till kille ist för då behöver man väl aldrig bli uppstressad av saker som behöver göra hemma osv utan man kan liksom ligga så soffan hela dagar när man inte jobbar eller gör andra saker man tycker är kul och man behöver bara tänka på sig själv i första hand..

Eller har jag helt fel?

Hur gör dom som bor själv utan någon kvinna som ser till att hemmet sköts? Bor dom i en svinstia med massa disk, skitiga kläder osv eller kommer kanske mamma och fixar sånt?

Bara en fundering..



Kommentarer
Leea

Sådär är de här hemma också och jag håller på att bli galen. Fick ett utbrott i fredags och försökte förklara att jag inte är nån jävla hemmafru och att hushållet är något som man har gemensamt ansvar över, men näädä inte fasen hjälpte de (fast de borde jag förstått efter 6 år)! Om jag säger "gör de, gör de" då blir de oftast gjort men jag orkar inte springa runt som en morsa och tjata över självklara saker..

2013-10-06 @ 11:25:44
URL: http://poottan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0