Inte nöjd!





Idag är det fredag och 4veckor sen jag började ta bilder för att se om det händer något med intag av bra och rätt mängd mat samt träning.. Började med att vara krasslig, ont i halsen och en jobbig hosta första 2veckorna men försökte ändå få o mig all mat - det gick sådär..
2a och 3e veckan tappade jag 1kg/v och idag var det dax för 4e invägningen som visade 2kg + !?
Snacka om bakslag men jag kan nog vara helt säker på att det beror på mens och att jag äntligen får i mig all mat som jag ska och kroppen behöver vänja sig och i början går man lätt upp något kg..
Samt att jag även börjat få in träningen - muskler väger ju mer än fett..


Måtten visar - på flera ställen och även på bilderna syns en viss skillnad samt att kläderna sitter bättre och blir bekvämare så bara fortsätta :-)



Nu ska jag dricka upp min Berocca och dra en sväng med dammsugaren innan jag sticker till gymmet :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0