Arcusloppis

 
 
 
I lördags var jag på Arcusloppisen med min syster och sålde iväg lite skrot - just precis skrot!!
Fick ihop endel så jag var absolut nöjd då jag åkte hem igen!!
Vad jag däremot inte kan förstå är hur folk kan vara så jäkla tokiga för nån äcklig gammal loppis, en hel massa skrot bara - för det är ju just vad det är - andras skrot..
Jaja tur smaken är som baken iaf!! :)
 
Många som handlade av oss var så nöjda för att dom minsann hade handlat en hel massa juklappar under dagen men alltså, jag skulle då aldrig vilja ha andras gamla avlagda saker, man vet ju aldrig vem som haft sakerna osv.. Ja jag vet inte, det kanske är jag som är konstig men jag gillar verkligen inte tanken på att inte veta från vem eller vartifrån sakerna kommer..?
Jag kan absolut handla saker av folk men det beror mkt på vad det är och är det typ kläder så vill jag då veta från vem det kommer osv..
 
Nog om det, alla tycker vi olika och har olika smak :)
 
 


Kommentarer
Leea

Jo de känns så himla skönt :)

Jag är precis likadan speciellt när de gäller kläder, skulle aldrig sitta och leta efter begagnade kläder till ungarna eller mig själv för den delen !

2013-11-01 @ 10:53:35
URL: http://poottan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0