Träning!!

 
 
 
 
 
Har fått en jäkla träningsvärk sen igår och värre lär det väl bli :)

Tänkte lägga upp hur jag tränat i veckan, har dock inte tränat något förrän torsdag då jag haft ont i ryggen sen jag halkade förra lördagen men på onsdag kändes det ok igen så jag vågade träna på torsdag :)
 
Torsdag!
*Utfall bakåt med hantlar
*Bäckenlyft med pilatesboll och viktplatta/hantel
*(Marklyft men hoppade den då jag var lite orolig över ryggen)
1*Armhävningar
2*Enarmsrodd på bänk
3*Cross step up
4*Planka på pilatesboll
 
De som har siffror 1-4 framför körde jag superset
 
 
Lördag!
*Step ups med hantlar
*Planka rodd
*Push press en arm
*Kb swing
*Bergsklättrare
*Hopp över bänk
 
Superset rakt igenom!
 
 
Söndag!

1*Front knäböj
2*Rulla in boll (med pilatesboll)
*RKC planka
*Hantelpress
*Planka rodd
*Sidoplanka
 
1-2 Superset!
 
 
 
Imorron blir det vila, brukar alltid vara så trött när jag vakat av och så är det sista omgången lydnadskurs så jag har inte så många timmar till överst.. Får räcka med en prommis med Milly..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0