Träning

 
 
 
 
Har hittills denna vecka fått in två träningspass och imorron (läs fredag) kommer jag trycka in ett till sen får vi se om jag kör ett fjärde på lördag eller söndag - tiden räcker inte riktigt till allt man vill hinna då jag jobbar..
Idag slog det mig att jag de 3senaste månaderna har tränat minst 3ggr/v - det har nog aldrig hänt förut att jag hållt igång så länge utan avbrott av ex. sjukdom eller så men sjuk har jag icket tänkt bli så jag kör på!!

 
Idag såg passet ut såhär
Full knäböj
Höftlyft
Axelpress
Russian twist
Knäböjshopp
Kb swing
 
 
Sen har jag även sparkat med Milly, vi hämtade barnen på dagis och sparkade iväg till mamma på middag, det var tungt till och från med två ungar på sparken och sandat på vissa ställen..
Orkade inte sparka hem sen då det blivit så kallt och jag hade ont i ryggen då Alwin stått framför mig så jag stod som en ostbåge så mamma fick köra hem oss..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0