Hey ho lets go!!










3pass fick jag ihop denna vecka - det är liksom mitt mål att få ihop minst 3 oavsett vad!!


Blir som sagt ganska tight få in träning de dagar jag jobbar så imorron börjar jag veckan med ett HIIT pass - jag kommer typ dö!!
Dessutom har jag en jäkla träningsvärk i överkroppen sen igår och benen och rumpan är slut efter passet idag!! Så kul med nytt träningsupplägg och tungt är de - precis som jag gillar och vill ha det!!


Legat på soffan ett tag nu, passade på att ta en pn medan gumman vila och Alwin är hos Hugo.. Drog fram endel julbelysning igår så nu har vi mysbelysning i de flesta fönster :-D
Köpte ju nya snygga stjärnor sist vi var till Luleå så var ena trasig när Vi skulle hänga upp igår - otur som fan!! Hoppas de finns kvar i Happis så M kan köpa med en till mig idag!!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0