Förändring




Jobb till 12.20 idag sen är det gymmet som gäller innan jag hämtar hem barnen från dagis.. Jocke ligger hemma och är sjuk igår tog jag vab så jag slutade kl16 ist för 20 då han icket orka hämta eller ta hand om de små..


Satt och gjorde lite ändringar på jobbet igår och om allt går som jag vill sker lite förändringar from 2a december - ser jag fram emot!!


På tal om december - det är ju bara 19dagar kvar till 1a advent och julpynt!! Tror jag ska tjuvbörja lite tidigare iår annars brukar det bli stress i sista stund för att hinna få fram allt innan advent..
Blir inga julgardiner annat än i barnens rum - om ens där?
Men stjärnor och annan belysning, tomtar osv.. Vi har bestämt att inte fira jul hemma iår så julgranen tror jag åker fram kring 2a advent eller någe sånt ;-)


Sen vet jag inte vad som tagit åt mig men jag vill ha adventsmys varje vecka - brukar annars inte alls bry mig om sånt!?
Så vill jag även ha en ordentlig nyårsfest - ja inte hemma hos oss men gärna hos ngn annan med tre rätters, skumpa och hela köret'! :-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0