Virrpanna Deluxe!!

Varit lite bitter efter helgen då vi stått ute och måla flera timmar varje dag men någon färg har jag inte fått!!
Visserligen står man ju i skuggan och målar men alla andra utom jag har fått färg.. Jag har nog inga pigment alls.. :/ Som tur är fortsätter denna härliga sommarvärme ettpar dagar till så idag när jag hade stigit upp, ätit och duschat så la jag mig ute i solstolen typ 1timme, varmt jamen nånting!! Det blir helt galet hett där bak men rätt skönt ändå.. Höll på flyta bort tillslut så jag klädde mig och cyklade till dagis och mötte upp Jocke för att hämta våra trollungar :)
Snabbt in på Ica för att handla till middagen som idag blev nån typ av kasslerlåda med broccoli - gött!!
 
Mamma messade och frågade om vi bjuder på kaffe så dom kom medan jag höll på med maten, Jocke lagade punka på sin cykel och barnen lekte.. Just innan maten var klar kom Alma in och ville inte alls vara ute mer så klädde av henne och snöre henne i duschen som är en rutin då dom kommer in för dom ser ut som lortgrisar.. Hon älskar att duscha men inte idag, nej hon skulle ut från duschen och skrek och var sur då jag skulle tvätta av henne - hon har ett humör som heter duga denna envisa lilla dam ;)
Efter duschen åt vi och när jag typ svalt sista tugga säger jag "imorron börjar jag den här tiden typ"
mamma frågar "men hur jobbar du i veckan"
Jag "måndag, tisdag, fredag, lördag, söndag natt"
Mamma "men då är det ju idag du börjar 18.30!"
Shit alltså jag hade måndag idag - snacka om virrpanna deluxe!!
Tur som fan jag sa sådär annars hade jag blivit sen till jobbet inte nu för att det hade varit hela världen men man ser ju till att infinna sig den tiden man börjar!!
Hoppas mamma fick sig kaffe iaf ;)
Utan bil blev hon då när jag stack iväg med hennes ;)
 
 
 

Jag får skylla på nattjobb och denna värmekombo då det är helt åt fanders i skallen - inte för att det är nå ovanligt egentligen ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0