Torsdag

 
 
 
 
Idag när mamma hade slutat jobbet plockade vi upp Lovisa så blåste vi till Happis för lite shopping :)
Har varit så sugen att åka till Ikea ett tag då det känns som en evighet sen jag var där..
Var dock sparsam och köpte bara lite småsaker så det blev typ 250kr eller nå sånt..
Sen blev det lite annat svammel på typ Rusta och K-Rauta..
Hann typ bara hem så drog Jocke iväg på spelarmöte och sen skulle dom spela innebandy så har myst med mina små troll och nu sitter jag här helt själv.. Funderar på att lägga mig och läsa eller nå..
Brukar alltid surfa runt med telefonen innan jag ska sova men nu är det så knäppt då mitt internet inte funkar, har varit så sen igår men i Happis funkade de hur bra som helst??
 
Imorron går jag på natthelg och kommer jobba 5nätter innan jag sen går på ledigt 5dagar :)
Rätt soft att kunna byta lite sådär ibland!!
Synd bara att vi inte har ngn bil så man kan åka iväg på nå skojjigheter!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0