Oh hej bara

 
 
 
 
Började kratta gården för ngn dag sen och har sen tagit lite åt gången och nu är nästan hela gården krattad förutom där det ännu är kvar snö och blött.. Vi har aldrig varit igång med det såhär tidigt men skönt att ha det bortgjort..
Skulle behöva skotta lite i snön som ligger kvar på altan så vi kan tvätta av den och ta fram utemöblerna..
Jag hade ju tänkt att vi skulle bygga en ny altan i sommar men det får nog vänta till nästa för nu ska vi måla om, byta nockplåten och fixa hängrännan osv.. Man vill ju semestra och slappa oxå och så kostar ju både altan opch målning endel..
 
Har funderat lite på sommarsemeter och har några förslag som jag lagt fram till Jocke - han behöver bara välja han ;) Vore bra om vi har en bil tills dess bara!! Dock ser det ännu mörkt ut på den fronten - tror fan jag gått igenom blocket flera ggr om och det börjar bli lite smått tröttsamt!!
Funderar ibland över om jag ska skippa min golf nu och köpa nå annat bara för att slippa vara utan..? Hmm..
 
 
Våran förra goffe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0