No sleep




Yupp, de blir det :-)
Har packat lite mackor, kakor och festis till barnen.. Snörde ner några bananer och fun light saft oxå och en Red Bull samt kaffe - förhoppningsvis klarar jag mig från att vara alltför trött ;-)
Sitter just nu och dricker kaffe och har bläddrat igenom min nya bok Träning för nyblivna mammor som Olga Rönnberg skrivit - man fick den om
man börja prenumerera på Mama tidningen - 7nummer av tidningen plus boken för endast 158:- de var ett riktigt klipp för boken kostar egentligen 200:- nånting ;-)



Har haft ute Millsan sen jag kom hem men tog just in henne och hon har helt jordiga tassar då hon går i rabatten så vi måste flytta hennes lina och korta av den lite så hon inte når så lågnt - annars när vi är ute är hon ju lös :-)
Hoppas det inte är så varmt senare efter man ätit middag så vi kam ta en prommis utan att hon flyter bort!! Ska låna trimmer av Ida så hon får bort lite päls lagom till sommaren.. Så måste hon ju få testa bada oxå, de tror jag hon kommer gilla ;-)

Nu lasta in allt i goffen och fara och lämna den hos mamma så plockar Monika upp mig där sen :-)

Heiipa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0