Nätshopping

 
 
 
 
Det är tur att man tjänar några kronor extra då man jobbar natt för nu har jag varit igång och nätshoppat på både H&M och Gina Tricot - blev endel till bara mig då jag förtillfället knappt har nå att dra på mig..
Får se hur mkt som passar när det kommer, vet knappt vad jag har för strl och så skiljer det ju mellan vissa plagg så det är svårt det där speciellt nu när jag typ är mellan två storlekar eller hur man ska säga..
Brukar vara rätt duktig på att plocka ihop varukorgar som jag aldrig skickar då jag tycker det blir för dyrt - blir ju billigast att inte skicka iväg de ;) Men nuså!! Sen blir det alltid att man handlar åt barnen oxå men jag tror bannemig dom har nog med kläder-- Gossen däremot ska få ett gäng med långbrallor då typ alla han har mitt i allt blivit på gränsen till förkorta och så kan han ju inte gå runt!!
 
Är typ dösugen på att åka till Luleå eller Haparanda/Torneå och shoppa UTAN barn så om någon är sugen kan ni ju hojta till ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0