Effektiv dag!!

 
 
 
 
 
Har sista tiden känt att jag inte orkat med så mkt hemma som jag skulle vilja men idag tog jag tag i saken!!
Mamma och Lovisa kom hit och när dom sen åkte hem följde Alwin med dom så jag har passat på att
*Tvätta en hel massa tvätt - tvättmaskinen har gått varm hela dagen
*Dammsugit
*Dammtorkat
*Skurat
*Rengjort åt Skrållan, klippt klor och myst
*Bäddat rent i barnens sängar
*Lagat mat X2
*Duschat Milly
Plus annat vardagsgöra..
Efter Millys dusch säger ryggen ajaj så tur det är kväll så jag kan sitta i soffan och ta de lugnt bara..
 
Imorron tänkte jag byta gardiner i Alwins rum och städa upp och rensa där inne - ungen har så JÄVLA mkt saker så jag håller på att bli tokig!! Det går knappt att dammsuga osv där inne då det är grejer överallt!!
Nu ska typ hälften rensas bort och vi ska köpa ett skrivbord åt honom som han kan sitta och rita vid då han älskar det och alltid har massa pennor och papper kring köksbordet :)
Försöker även komma på någon mer förvaring som inte tar så mkt plats..
Funderar på dessa
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0