TGIF

Fredag och ledig helg för mig och barnen - Jocke jobbar så vi får försöka hitta på något kul att roa oss med :) Jag och gossen skulle klippa oss idag men Jennie fick sjuka barn så vi får skjuta fram det för att gå till ngn annan kommer inte på frågan!! :) Hon är den enda jag aldrig blivit missnjöd hos!! Så ist har jag gjort bort dagens träning, färgat håret, duschat, utfodrat kultingarna osv.. Nu ska jag blåsa håret, ta upp gumman som just vaknat och ge henne lite käk - hon somnade innan lunchen.. Och sen ska vi gå ut i solen :) Skulle behöva städa och dona men det väljer jag att ignorera och njuter av det fina vädret och barnen ist :) Städa hinna ju!! Klapp på axeln till mig!! Kan icket bjussa på någe pix då blogg.se är seeeegt som sirap!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0