Över*?

 
 
 
 
 
 
Gossen har inte kräkts nå mer sen typ 9 tiden så jag hoppas det är över nu och att vi andra slipper även denna gång - tvivlar dock på de, man kan ju likasom inte ha så tur två ggr!!
Tvättmaskinen snurrar. handukarna är bytta, rentbäddat åt gossen samt snört alla kläder i tvätten. torkat och kloriniserat överallt.. Han har ätit en liten yogurt, druckit cola och saft och ätit två bullar så jag hoppas dom får stanna i magen..
 
 
 
Gummans näsa är som en kran, snoret rinner och ögonen är glansiga så de blir väl förkylningstime nu oxå.. Sjukorna avlöser varann.. :/
 
 
 
 
Jag blev trött som tusan när jag satte mig i soffan och är sugen på kaffe men får hoppa de till ikväll för när J kommer hem ska jag svoa så jag orkar jobba inatt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0