Apa





Fy så jag mått apa hela dagen!! Vaknade upp med huvudvärk och lite illamående samt kallsvettig när jag var uppe så tog Treo och Panodil och la mig igen - ist för att lätta blev de bara värre och tillslut somnade jag..
Vaknade flera ggr men mådde så illa så jag kunde inte öppna ögonen..
När de sen kändes bättre och jag tog mig upp åt jag en Rågstyrka och gick ut till dom andra..
Pallade typ 30minuter sen har jag bara legat på soffan till vi åkte hem..
Hann bara lägga mig i sängen när vi kom hem så vare dax att kramas med toastolen.. Fy faan!


Har sen legat i sängen och sovit till och från och fått i mig en mugg blåbärssoppa och nu har jag ont i huvudet igen.. Vilken skräll!!
Var såklart tvungen att sjukanmäla mig från jobbet imorron och de känns inte alls kul!!! Har ju inte jobbat på 1vecka nu..


Annars har våran påsk varit riktigt bra!!
Mer om de sen :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0