Yeii!!

 
 
 
 
Jag vet att man inte ska ropa hej innan man hunnit över ån men imorron blir jag med bil, om inget oväntat händer!!
Har varit och kollat på den idag och bestämde att fundera lite då jag ville höra vad Jocke tyckte så kollade vi med hans pappa som är bilbytaren No.1 :)
Blir en Golf 5 som jag velat ha från första början, dock fick jag sänka mina krav lite men det känns ok medtanke på priset.. Yepp yepp!!
 

 
 
Annars har det inte hunnits med så mkt mer idag innan det var dax för jobb igen för min del..
Jobbar endast onsdag till veckan - hur skönt liksom!! ;)
Imorron kör jag igång med mitt träningsschema och det är Rygg, Biccar och Mage som ska piskas - bara köra!!
Blir kanske utgång på fredag om jag får ngn barnvakt då J jobbar eller så får jag ta det lugnt å jag orkar upp med kidsen på lördag.. Tattomässan ska absolut besökas och jag är mer än sugen att sätta lite mer bläck på kroppen!!
 
 
Min moster och hennes karl har varit i Cypern 6mån - dom bor där på vinterhalvåret och nu när dom kommit har barnen fått kläder av dom, Alma en "klänning" och Alwin en Ticsha ;)
 
 

Medan vi var iväg till Luleå var mommo barnvakt och tog denna bild på våra fina tjejor :)
Jag vet att Milly är jäkligt lurvig och ser ovårdad ut, hon har ju en sån päls men ska trimma henne fortast möjligt!! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0