Träning - Saftkok - Latmask




När småtrollen var lämnade på dagis imorse drog jag till mamma på kaffe innan jag for på gymmet.. Ben och mage blev de idag - lökigt som fan!!
Träningsvärk som tusan från igår och jag som hade tänkt måla idag men helt ärligt så pallar jag inte hålla upp armarna!! Alltid är de något som kommer mellan!!






Märkte då jag var på gymmet att mina free run börjar gå sönder så då måste jag hitta mig några nya - To bad liksom!! ;-) Synd bara att dom jag spanat på ett tag inte finns i min storlek när man fått big foot!! Blir ett par free igen då dom är väldigt tunna och behagliga att ha inomhus..


Då de inte blev ngn målning har jag nu startat saftkok och en tvättmaskin.. Tänkte ev måla sistvarvet på kökssoffan sen iaf så är de gjort, bara klä den sen då.. Borde gå bra att måla den då den inte är så hög.. Sen skulle de vara ett plus om vi fick byggt ihop byrån oxå som varit i kartongen i garaget några månader nu - som sagt tar allt i detta hus en evighet!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0