Stuga

 
 
 
 
Gud vad jag skulle vilja ha en egen stuga att pyssla och fixa med!!
Så roligt det skulle vara att få inreda och fixa sådär mysigt som det ska vara i en stuga..
Får nog fortsätta drömma ett tag för nu har vi då nog med huset och allt som ska göras med det..
Synd att allt ska kosta så mkt pengar - jag menar jag är ju inte direkt sugen stå med lån på både hus och stuga för ska man ha stuga i skärgårn så kostar det..
Nå nå tur jag kan fixa och trixa hemma då om man bara hade haft den tiden..
Nu är det ju snart semester och det måste målas klart samt byggas ny bro och det tar sin tid..
 
Måste iaf få röjt undan i garage och gille så det inte ser ut som ett bombnedslag där samt häva iväg endel möbler och annat jox så vi får in det nya!!
Allting som ska göras på blomgatan tar alltid en himla tid av någon konstig anledning..? Nämen man kan inte hinna allt liksom.. Jobba 100% båda två och sköta hem och barn tar sin tid bara det - allt annat som hinns är ju ett plus liksom :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0