Sovmorgon!




Vaknade för en stund sen då gossen kom in i sovrummet, lillgumman sover än - vilken sjusovare!! :-)
Hon behöver nog sova för igår var hon riktigt trött sista timmarna innan hon gjorde kväll..





Nationaldagen igår spenderade jag och barnen först hos Jossan och Linnea och när vi kom hem la jag gumman i vagnen, gossen hoppade på cykeln och så tog jag Milly i kopplet och gick till mamma/mommo.. Vi stannade till utanför Ica där Alwin köpte jordgubbar som han så stort ville ha :-)
Jag och Alwin fick oss lunch där innan han började arbeta med Totto, dom slängde skräp och fixade med annat jox - sånt gillar han!!
Jag mamma och Alma drog och handlade och på affären väntade Lovisa sen åt vi tacos hos mammi och då blev de jordgubbar och grädde till efterrätt - såklart kom Jocke oxå dit när han slutade :-)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0