Slutspurten...




Går snart av mitt sista nattpass innan semestern, bara kortturer onsdag 16.30-21.30 och fredag 7-12. - känns rätt soft ;-)

Har precis slevat i mig morgongröten så är de bara borsta gaddarna och hoppa i lopplådan när jag kommer hem..









Känns som att veckan är fullspäckad - börjar med träning senare när jag sovit sen måste de städas och tvättas, imorron måla bara vädret är på min sida - vi måste få klart såfort som möjligt så man slipper hålla på med de under semestern dock har vi inte så mkt färg kvar men tror de skulle komma in i veckan annars får de bli en sväng om till Luleå!!
Så hade jag tänkt att vi ska hinna ut till stugan idag eller imorron och städa igenom den så man slipper börja med de på midsommar!!! Jag vill helst inte bo bland alla spindlar och spindelnät mm som blir då ingen varit där och städat sen påsk..

Resten av familjen åker ut dit torsdagkväll eller fredagmorron så kommer jag när jag jobbat men jag litar inte på att Jocke fixar städningen - han är inte lika noga som mig när de gäller att damnsuga i alla vrår ;-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0