Skolavslutning




Startade dagen idag med benträning här hemma - bra jobbat Emma!!
Jag tränar helst direkt på morronen så har jag gjort bort de sen!!

Sen har jag och barnen varit till mamma och Lillasyster på avslutningsfika :-) Tänk att hon gått ut nian nu och börjar gymnasiet till hösten!! De var ju nyss jag började gymnasiet men va fan de är ju tio år sen - gud så gammal man blivit :-)













När vi kom hem därifrån for grabbarna till stugan och lämna nå grejer och jag Alma och Lovisa for på stan en sväng då jag skulle fixa nå sommarpresenter till dagisfröknarna - blev en liten gullig blomma i en liten gullig kruka :-)





Nu myser jag och gumman i soffan, hon är så lugn och gossig jämfört med när Alwin är hemma då går hon an som en virvelvind och bråkar med honom - de ska börjas i tid ;-)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0