Midsommar






Midsommarhelgen spenderar vi ute på Granholmen med Jockes föräldrar och bröder :-)






Igår åt vi grillat och så hade jag gjort en supergod västerbottenpaj som vi hade till :-) Grabbarna slog på stort och tömde nästan hela ölförrådet så idag lär dom nog må därefter.. Jag drack två cider bara föratt sen blev de tidig kväll för mig, typ halv elva la jag mig men känner mig ändå bakis idag och har ont i huvudet då jag bara hunnit somna så har jag blivit väckt flera ggr om.. Sen vaknade barnen halv sju!! Hoff!! Hoppas dom ställer om sig på semester snart så vi får sovmorgon!!

Just nu öser regnet ner så vi sitter under tak uppe på altan och chillar bara :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0