Måndag - Första semesterdagen!!





Idag är första riktiga semesterdagen då jag egentligen skulle varit ledig helgen - känns rätt gött att inte behöva fara och jobba sen gjorde de inte saken sämre att barnen gjorde morron efter 8, det går framåt ;-)


Precis druckit kaffe och ska dra på mig träningskläderna och dra till gymmet - Rygg, biccar och mage blir det idag..
Det märks på vågen att jag börjat hitta tillbaka till träningen och sköta maten bättre - framförallt att jag äter mina mellanmål!!
Vägde mig i torsdags och det blev ett riktigt rus då jag äntligen kommit under det "magiska" strecket - stått och stampat på samma siffra väldigt länge nu!! Vet att man inte ska stirra sig blind på vågen men är ändå väldigt lätt att man gör det så nu ska jag bli bättre på att använda måttbandet som snart dammat över för även fast siffrorna på vågen börjar kännas rätt ok så är jag långt ifrån nöjd, det måste skalas av betydligt mer fett/gravidmage/ben/rumpa och byggas på muskler innan jag är nöjd ..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0