Luleåstad




Bra dag idag trots regnet - tur vi inte är riktigt så söta så vi smälter bort ;-)

Träffade Elin direkt vi kom till stan, kollade in några affärer och hann krama om moster<3 innan vi gick till Salladsbaren där vi åt sjukt god Cesarsallad!!
Sen blev de lite mer stros innan vi drog på gymmet - Rygg, biceps och mage.. Kul att träna tillsammans och kunna hjälpa varandra med endel tips och så :-) Längtar till nästa gång!!

Sen har jag hunnit handla lite på Maxi till helgen och när vi kom hem snörde jag ihop en botten till västerbottenpaj som imorron ska garneras.. Sen har jag ätit, nattat barnen och kletat i en färgbomb i håret - var på tiden!!
Nu ligger jag nyduschad i sängen och ska sova, imorron väntar jobb 7-12 sen SEMESTER!!!!! Wiiih!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0