Lördag

 
 
 
 
Trodde det skulle bli svårt att sova när jag kom hem imorse då det är så jäkla varmt i vårat hus för att inte tala om hur varmt det är i sovrummet och dessutom steker morgon/förmiddagssolen på framsidan så det kan lätt stiga några grader till men det var inga problem då jag drog igång fläkten och låg lite sådär halvt under täcket..
Sov till 14.30 sen har jag och Jocke gått an och måla det sista på baksidan, mkt piller kring bron med fönster, dörrar osv så det tog sitt lilla tag, vi hann inte klart vid garaget men det skulle Jocke fixa ikväll :) Bara garageportarna kvar då på framsidan men det tar vi när vi målat klart baksidan :)
 
Blev grillade burgare, strips och sallad till middag och sen duschade jag barnen och snörde gumman i säng medan Alwin gick över till Noah och Saga och hade lördagsmys och sen styrde jag mot jobbet..
Nattjobb måste ju vara det bästa alltså - jag åker och jobbar på kvällen när barnen går och sover - sover när dom är på dagis och Jocke jobbar och sen har vi eftermiddagen tillsammans, precis som att jag skulle jobbat på ett 7-16 jobb och så blir det en fin summa på kontot - tur de då det är mkt som ska inhandlas nu till vårat nymålade fina hus ;)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0