Kulturnatta




I helgen är det Kulturnatta här i "byn" med tattoomässa och massa annat!! :-)
Det som tilltalade mig mest var tattoomässan och jag hade en plan på att tatuera mig men jag hade varken ork eller tid att stå och hänga på låset så jag bokar en tid här framöver ist..

Var även planerat utgång men även de hoppade jag då gossen igår hade så ont i halsen och huvudet och när barnen är sjuka brukar sömnen bli orolig och sådär så att dricka alkohol kändes inte så lockande då jag skulle orka upp med dom idag för Jocke jobbar i helgen...

Han orkade iaf ner på stan en sväng igårkväll efter att han vilat en stund så vi han kolla in bilutställningen och tattoomässan en sväng iaf :-) Var mkt fina bilar och jag tror det var betydligt mer än det brukar vara annars..

När vi kom hem blev det sängen för de små och lite gotta till de stora men på tvn visades fotboll och ögonlocken blev väldigt tunga så 22.30 la jag mig och somnade som en klubbad - sjukt trött efter två nätter med dålig sömn!


Nu ska vi göra oss redo och sen åka och plocka upp mormor för en sväng till Happis :-)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0