Krigsskada



Jag hade ju så stort planerat in ett gympass imorse men när jag vaknade kände jag mig inte alls så laddad och så kändes det taskigt att väcka Jocke som stigit upp med barnen när jag legat i feber så jag mös på med gossen tills Alma vaknade och eftersom regnet öste ner kändes det som att en sväng till Happis skulle vara på sin plats för lek på leklandet och handling på Maxi då det var ganska tomt i skåpen men då skulle min syrra och Agneta till Leos med sina barn så vi styrde Goffen till Luleå ist - toppen då fick vi testa de nya grejerna där och Alwin hade ngn att leka med :-)

Jag klättrade och åkte endel med Alma men tillslut i en rutschkana lyckades jag bränna mig genom leggingsen - antar att klänningen inte var helt under rumpan och vi flög fram i en jäkla fart (de var bra glid med leggings!) så sen åkte vi inte mer uran gick i kanan där man åker i ringar och där åkte jag med Alwin sen oxå - superkul!! Men fy fan så det svider baki skinkan efter åkturen där alltså :-)





Efter massor av timmar med lek shoppade vi mat på Maxi innan vi styrde mot Bäckeskäret där vi fick oss middag hos Jockes mormor och morfar i deras stuga innan vi fortsatte hem.. Mamma har varit hit under dagen så inte Milly behövt vara ensam så hon och Mia var här när vi kom hem :-)

Sålt iväg våran malmbyrå så nu kan vi bocka av de från listan, bara gamla sängramen och massa annat jox kvar då!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0