I bakartagen

 
 
 
 
 
Drog igång bak här på jobbet så folket har någe fika - såhär i efterhand så kanske det inte var den bästa idén då det är 26 grader här inne och så drar man igång ugnen på de :)
Blir iaf bärrutor med blåbär och så tror jag att jag ska snöra ihop en silviakaka när jag lika är igång :)
Blev sugen på baka massa andra sorter oxå - blir ju ofta så när man väl är igång då gör man flera sorter och sen får det vara för ett tag!!
 
På tal och bak så tänkte jag skörda lite rabarber till veckan och kanske göra någon paj och så tänkte jag försöka mig på att göra rabarbersaft - har tänkt göra det flera år men aldrig kommit mig för då det verkar så krångligt..?
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0